Geoblog.pl    Stanekislomka    Podróże    Ameryka Południowa    Buuu...

Buuu...

Ekwador
Ekwador, Otavalo

No i stalo sie. Okradziono nas. Nie pytajcie jak to sie stalo, bo naprawde nie jest nam (a zwlaszcza mi - bo to o moj aparat chodzi) latwo i nie chcemy kazdemu o tym pisac i odpowiadac na milion pytan. Zostal mi drugi maly aparacik i jakos musimy sobie radzic.
Widac tak musialo byc.
Poza tym ogolnie jest troche slabo, bo praktycznie caly czas leje od wczoraj albo jest mega mgla. Po pechowym przejezdzie trafilismy w koncu do Otavalo i zeby se poprawic humor ruszylismy na najwiekszy targ rekodzielniczy w Ameryce Poudniowej i obkupilismy sie po zeby. A naprawde bylo w czym wybierac...
Z dobrych rzeczy to czujemy sie troche lepiej, bol glowy minal, a moj kaszel tez ma sie coraz lepiej. Wobec tego jutro ruszamy na spacer na lekko wokol jeziorka w wygaslym kraterze wulkanu, a pojutrze pewnie na 2 dni trekkingu z plecakami.
Aha- wazna rzecz. Nie dziala mi telefon (chyba nie ma odpowieniego zakresu czestotliwosci), wiec poki nie kupimy nowego, kontakt tylko na telefon Marcina.

Gosia
Gosia - 2010-06-20 13:38
buuuuuuuu...przykro mi z powodu aparatu...uwazajcie na siebie i trzymajcie sie cieplo!!!:)a bazarek niesamowity!!!!kupilabym wszystko!;))))

Wowo i Grugru
Wowo i Grugru - 2010-06-20 18:58
Hej ! No szkoda aparatu. Cale szczęście macie jeszcze dwa. Ania mówi, że kolory na bazarku prześliczne. Jesteśmy ciekawi jak smakowała świnka morska :D Buziaki i trzymajcie się !

Afrynia
Afrynia - 2010-06-21 21:50
Miliona pytań nie zadam za to nieziemsko obłędnie postokroć kciuki zaciskam mocno by już nic niemiłego się nie przytrafiło. Targ bajeczny, zawsze będę pod wrażeniem barw występujących w tych miejscach...mam nadzieję, że kolory ucieszyły oczy i w sercu smutek trochę przyćmiły.
Ściski diabelsko czułe!!!!!!!!!!!!

yotanka
yotanka - 2010-06-23 09:49
co się stało to się nie odstanie. Nie myślcie o tym! cieszcie się tym co widzicie ( my tylko możemy popatrzeć na waszych zdjęciach).
Stanik, finkę wziąłeś? to tam trzymaj ją przy sobie cały czas;)